poniedziałek, 7 marca 2016

❤ Wizyta w telewizji +mini haul z Ikei ❤

Hej kochani dzisiaj opowiem wam moją wizytę w telewizji oraz mini haul z ikei ,więc bez dłuższego wstępu zaczynamy .




Zacznę od tego że wstęp do telewizji polskiej mieliśmy w środę na 18:00 byliśmy w programie Agaty Młynarskiej ,,Świat Śię Kręci''.Wizyta w telewizji była czymś innym,zobaczeniem jak wygląda praca w telewizji od kuchni.Na plan telewizji weszliśmy tak jak wspominałam o 18:00 .Po tym jak weszliśmy zostaliśmy odpowiednio posadzeni na widowni,po czym przyszła Agata.Wokół niej było zamieszanie to poprawiali jej makiaż a to włosy.Gdy była przygotowana nastąpiła próba generalna.Później zaczął się program.Wyglądało to zdecydowanie inaczej na żywo.Na początku mślałam że studio jest większe ,moje przepuszczenia się nie sprawdziły.Studio naprawdę jest małe.
Teraz jak oglądam program to patrzę na niego z innej strony.Polecam wszyskim ,jeżeli będziecie mieli taką okazję to jak najbardziej jestem na tak.

Z racji że w sobotę byłam w ikei to postanowiłam podzielić się z wami świetnymi rzeczami z tego sklepu 
Wybrałam dwa świeczniki ponieważ kupiłam je z myślą że jeden będzie na pędzle a drugi na waciki czy na świeczkę.
Wybrałam sobie podstawkę na świecę z myślą o bransoletkach czy perfumach.
Przed ostatnią rzeczą którą wybrałam była podkładka pomyślałam że fajnie będzie wyglądać na toaletce.
Ostatnią rzeczą jest podstawa pod laptopa ,dawno chciałam taką podstawę zakupić więc mi się udało i w końcu komputer tak się nie grzeje.


Mam nadzieję że taki krótki post wam się spodoba ,pamiętajcie piszcie jakie posty byście chcieli przeczytać na moim blogu każdy komentarz motywuje do dalszej pracy.
Buziaki Mellodis 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz