niedziela, 28 lutego 2016

❤ Ulubieńcy lutego ❤


Hej kochani.Dzisiaj przychodzę do was z rzeczami które używałam w tym miesiącu na okrągło.Będą to kosmetyczni jak i niekosmetyczni ulubieńcy,mam nadzieję że taka seria wam się spodoba.
Na pierwszy rzut idą kosmetyczni ulubieńcy ,więc bez dłuższego rozpisywania zaczynamy.

1.Kosmetyki 
Pewnie wszyscy  znają już tą pomatkę z Maybelline Baby Lips Dr.Rescue nie będę tutaj się rozpisywać na jej temat ,ponieważ recenzja jest już na blogu. 

Bardzo ważny ulubieniec ponieważ ratuje wam włosy kiedy nie są najlepszej swieżości,nadaje włosą objętość a przede wszystkim ma piękny zapach.
Warty pokazania ulubieniec,ponieważ  za tak niską cenę olejki ratują nam włosy i nasze końcówki są miękkie i odżywione .Bardzo ślicznie pachną.Jedyny minus który zobaczyłam u mnie a wiem że u mojej przyjaciółki się tak nie zachowuje mam na myśli że elektryzuje mi włosy.Może tylko moje włosy tak mają.Z całą pewnością wam polecam.
 Do tej wody perfumowanej  w tym miesiącu powróciłam po długiej przerwie.Jest to woda perfumowana Someday Justin Bieber . Ma delikatny kwiatowy zapach ,ślicznie wygląda czego chcieć więcej.
Ostatnim ulubieńcem kosmeycznym tego miesiąca jest szminka z Astora. Szminka ma śliczny zapach do tego nie wysusza ust a wręcz przeciwnie je nawilża.

2.Muzyka 
najlepsza kategoria której bym nie mogła pominąć 
Shawn Mendes-Stitches
 
Justin Bieber-Love Yourself
Zayn-Pillowtalk
One Direction-Perfect

3.Film
The duff[#ta brzydka i gruba]
Ugotowany
Och życie
Zaczarowana
Wszystkie filmy polecam,ponieważ są godne obejrzenia każdego z was
4.Świeczka
Przedsawiam wam świeczkę z Bath and Body Works 
ma śliczny brzoskwiniowy zapach przypomina mi lato i troszeczkę wiosnę w tym miesiącu paliłam ją na okrągło.Każdemu polecam tę świeczkę.

Mam nadzieję że post wam się spodobał piszcie w komentarzach,ponieważ one mnie motywują do dalszej pracy,oraz piscie co byście chcieli czytać na moim blogu .
Buziaki Mellodis❤

5 komentarzy:

  1. Świetny post. Super kosmetyki i piosenki. Do tego świetny zapach świeczki, wiem, no mam taki sam, idealny. :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję że ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą tylko że w grudniu ,napiszę podsumowanie postanowień więc czekaj :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń