niedziela, 13 marca 2016

♡ DIY Case Iphone 5s ♡


Hej dzisiaj przychodzę do was z nową serią DIY.Jeśli jesteście ciekawi co wykombinowałam zapraszam.

Mój pochodzi od starego zepsutego etui,zewnętrzną stronę wyrzucilam a środek zostawiłam do wykonania czegoś mojego i niepowtarzalnego.Jeśli wykonujemy coś sami i nam się to uda mamy satysfakcję że coś się nam fajnego udało i mamy motywację na dalsze diy.Dlatego pragnę się podzielić z wami tym pomysłem 
Do wykonania potrzebne wam będą 
*oczywiście etui na wasz telefon
*dwa lakiery ja miałam akurat trzy
*taśma klejąca 
Bez duższego rozpisywania się zaczynamy 

1.Pierwsza czynność to przyklejenie taśmy.
2.Wybieramy kolor i zaczynamy malować.
3.Jeśli stwierdzicie że jedna warstwa wystarczy przejdźcie do etapu 4,ja jednak powtórzyłam krok i położyłam jeszcze jedną warstwę. 
4.Jeśli jesteście zadowoleni ściągamy taśmę.
5.Następnie wzięłam top coat z niebieskimi drobinkami i pomalowałam białe paski 
6.Następnie wziełam tak samo top coat z brokatem i pomalowałam czarne paski 


Efekt końcowy etui wygląda tak ,mam nadzieję że się podoba.

Jeśli spodobała wam się nowa seria piszcie w komentarzach,ponieważ każdy komentarz motywuję do dalszej pracy.Piszcie co byście chcieli czytać na moim blogu.
Buziaki Mellodis 

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł, choć ja przy swoim guście bym już pozostała na samych biało-czarnych paskach :)
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Sama chciałam zrobić coś podobnego jednak jeszcze się do tego nie zabrałam :(

    http://dandiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Lubię takie opcje na zrobienie czegoś fajnego z czegoś, co normalnie byśmy wyrzucili. Naprawde super :).
    http://would-be-vikings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mega efekt Ci wyszedł! Masz talent :)

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze

    OdpowiedzUsuń