niedziela, 21 lutego 2016

♡ Zmiany czasami wychodzą nam na dobre ♡

Hej kochani przepraszam was że długo mnie tu nie było ale miałam trochę spraw do załatwienia miałam gości dlatego w tamtym tygodniu nie pojawił się post.Ale nie o tym dzisiaj. Jak wiecie czy nie wiecie dokładnie trzy tygodnie temu ściełam swoje włosy .Nie żałuję ponieważ odważyłam się zmienić swoje życie .
Przed obcięciem włosy były długie ,osoby które mają tak długie włosy wiedzą o czym mówię.Przed obcięciem włosów postanowiłam że po ścięciu je sprzedam ,jednak to nie nastąpiło.Oddałam włosy na szczytny cel do fundacji która specjalizuje się w tym że robi peruki dla chorych dzieci na raka.Cieszę się że pomogłam dzieciom,dzięki temu mogę wiedzieć że jakaś mała iskierka będzie szczęśliwa że ma włosy i to naturalne włosy .Zmieniłam się pod względem wyglądu ,każdy kto mnie zobaczył mówił "Dlaczego tak krótko".Po tym czasie jestem szczęśliwa że pomogłam ale i także że odważyłam się i obciełam te długie włosy które mnie męczyły jaki i z myciem i rozczesywaniem.Moje włosy zostały wycieniowane ,zdecydowanie w takich lepiej się czuję.A oto jak wyglądałam w długich a jak  w krótszych włosach
























To już koniec o tym jak się zmieniłam mam nadzieję żę post wam się spodoba do zobaczenia niebawem. Piszcie w komentarzach czy lepiej w długich czy krótkich włosach. Pamiętajcie że każdy komentarz motywuje do dalszego prowadzenia bloga .
Buziaki Mellodis 













2 komentarze:

  1. Podobno gdy kobieta zmienia fryzurę to znaczy że niedługo zacznie nowy etap w swoim życiu <3 bardzo ładnie ci w takich włoskach. To cudowne, że przeznaczyłas włosy na szczytny cel. Też muszę swoje obciąć, mam strasznie zniszczone. Jakoś nie mogę się zebrać w końcu do tego fryzjera :) pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Cheery-friendly-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno nie będziesz żałowac że obciełaś włosy <3 pozdrawiam masz świetny blog

      Usuń