wtorek, 23 lutego 2016

♡ Mój czodzienny makijaż ♡



Hej kochani.Z racji tego że ostatnio pisałam,że nie było mnie tydzień chciałabym wam to wynagrodzić ,dlatego przychodzę dzisiaj z moim codziennym makijażem.
 Każdy czasami ma chęć wstawania do szkoły czy pracy wcześniej,dlatego pokaże wam makijaż który wykonuję jeżeli wstanę wcześniej.
Zaczynając od mojego porannego wstawania jest pójście do łazienki i przygotowanie mojej twarzy do pomalowania.Przemywam moją twarz płynem micelarnym z Garniera ,oraz nakładam krem z Ziaji oczyszczanie liście manuka.Z racji tego że jestem młoda chcę żeby mój makijaż wyglądał naturalnie.''Nie lubię żeby na mojej twarzy była tona tapety''.
Recenzja tego podkładu jest już na moim blogu więc jeżeli ktoś go nie widział odsyłam go tam .Do rozprowadzenia tego podkładu używam pędzla z Ecotools Flat Top
Następnym krokiem to nałożenie korektora pod oczy i tutaj zastosowałam korektor z Maybelline Dream Lumi Touch ,oraz na większe zaczerwienienia korektor z Eveline.Jeżeli korektor z eveline nie zakryje zaczerwień to sięgam po podkład z Rimmel Stay Matte.

Przez dłuższy okres używam pudru z Manhattan.Puder naprawdę polecam ,spisuję się idealnie .Daje niesamowite wykończenie makijażu oraz po nałożeniu go nasz podkłład dłużej się trzyma .Używam do tego pędzla z Real Techniques


Bardzo ważnym krokiem w moim makijażu jest wypełnienie brwi ,a produkt którego od dawna używam spisuję się idealnie .


Kiedy mam czas wykonuję makijaż oka ,a jeśli się spieszę ten krok pomijam.Paletka jest z Makeup Revolution , za tak niską cenę warto ją przetestować 
pierwszego cienia użłam na całą powiekę ,drugiego w załamaniu a ostatniego w kącik żeby go rozjaśnić .
Ważny krok pierwszą maskarę jaką używam to maskara zółta z  Lovely na górne rzęsy ,następnie zielonej z Wibo na dolne.Obydwie maskary spisują się świetnie nie sklejają rzęs to najważniejsze.

Ten krok także pomijam jak się spiesze o tym produkcie już pisałam więc znowu tam was odsyłam. Używam do tego pędzla z Real Techniques



Ostatnik krokiem to usta tego kroku nigdy nie pomijam ponieważ staram się dbać o usta .Najpierw używam balsamu z Baby Lips a później świetnej pomatki  Astora numerek 002 która nawilża moje usta tak jak balsam .

To już koniec mojego makijażu napiszcie jak wy wykonujecie swój makijaż ,pamiętajcie że pisanie komentarzy motywuje 
Buziaki Mellodis 






  

2 komentarze:

  1. Zawsze marzył mi się ten zestawik do bri od elf. Też zawsze używam podkładu z rimmela jako korektor:D Jest o wiele za ciężki na całą twarz. Świetny post!💖

    OdpowiedzUsuń