niedziela, 7 lutego 2016

❤ Produkty w których jestem zakochana ❤

Hej.Dzisiaj przychodzę do was z pierwszym tematycznym postem.Produkty które wam pokaże i z recenzuje nie są drogie a warte swojej uwagi.Produkty które ostatnio przetestowałam pokochałam od pierwszego użycia ,pomogły wyglądać pięknie i czuć się pięknie ,więc bez dłuższego rozpisywania się zaczynamy .
Pierwszy produkt który uratował mi życie,ponieważ w mojej toalece nie było żadnego podkładu to przedstawiony podkład z MAYBELLINE AFFINITONE numerek 03LIGHT SANDBEIGE.Po pierwszym użytku zakochałam się i wiedziałam że z tym podkładem zostanę na dłużej.Zastanawiałam się dlaczego zwlekałam z jego kupnem.

                                                                           
Ten podkład jest rewelacyjny używałam go przez dłuższy okres dlatego mogę już się trochę wypowiedzieć. Produkt ten ma swoich zwolenników jak i przeciwników.Może nie jest dobrze kryjący ale naturalnie wygląda na twarzy jest lekkim podkładem,nie daje efektu maski gdzie niektóre podkłady je dają . Wiadomo że dużych niedoskonałości nam nie przykryje ale na codzień jest super produktem . Przy dużych niedoskonałościach trzeba ratować się korektorem .Ma świetna konsystencję ,można go nakładać stopniowo .Nie jest on drogim produktem więc każdy może go wypróbować .
Następnym produktem jest rozświetlacz z LOVELY odcień GOLD.Słyszałam o tym produkcie bardzo dużo dobrych opinii.Po pierwszym użyciu także zastanawiałam sie dlaczego zwlekałam z zakupem jakiegokolwiek rozświetlacza.Teraz od kiedy go używam nie wyobrażam sobie makijażu bez tego produktu.Ma ciepły odcień więc dobrze wygląda on na twarzy.Jednym problemem jest to że trzeba uważać żeby sobie nie zrobić nim krzywdy.
Ostatnim produktem który dosłownie uratował mi moje usta jest BABY LIPS Dr.RESCUE.Moje usta w zimę są w tragicznym stanie ten produkt sprawił że stały się one odżywione i bez żadnych suchych skórek.Mają super zapach miętowy ,szczerze uwielbiam miętę dlatego skusiłam się go kupić i przedestować .Jedyną wadą jes w nich to że nie utrzymują się 8h jak obieca nam producent .Ma świetny wygląd opakowania dlatego nie dziwię się że kobiety je pokochały .


To już koniec moich produktów które pokochałam dajcie znać jakie wy pochochałyście produkty w ostatnim czasie .Z czystym sumieniem mogę stwierdzić że możecie lecieć do rossmanna i przetestować te produkty za tak niską cenę 
Buziaki Mellodis❤



2 komentarze:

  1. Słyszałam dużo pozytywów o tym podkładzie z Maybelline , chyba w końcu się na niego skuszę :) zapraszam :http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam nie pożałujesz teraz są przeceny w Rosmanie więc leć :)

      Usuń